Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



14 april, 2012

Lördag och äntligen sol!

Härlig morgon med LCHF- frulle, turkisk youghurt med bär,Kaffe, stekt ägg och god riktig skinka ( fjällskinka) som jag tjatat till mig att ICA-Cityhallen tagit hem, inga e-nummer och ingen smakförstärkare (glutamat) jättegod smak och inte så dyr! så ni som väntar eller letat, gå till Ica och köp några skivor över disk! Mätt och belåten, stack jag sedan iväg med bilen full till rejmyre brödbod för att hämta surdegs bröd till måndagens föreläsning på Mariagården! Nu hem och äta lunch, blir rester från gårdagen! God lax med ajvartäcke och grönsaker i ugn! Bild på gårdagens middag som blev grillat med smaskig sallad med fetaost, varm grillad tomat med parmesan,och så lite beasås! I em styr vi av till Finspångs thaimassage med min kära
Mor och även vår "bokförings ansvarige, vad skulle man göra utan sina föräldrar som alltid ställer upp? Så idag ska jag och Lisa bjuda henne på den otroligt avkopplande oljemassagen! Ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar