Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



10 april, 2012

Lchf-test 4 veckor och kanske några kg mindre?!

Jag är ju inte mycket för dieter men som jag sagt innan så förespråkar jag ju mer GI och LCHF än light dieter som man bara blir mer hungrig av och den dieten består ju bara av tomma kalorier och massa socker och onödiga tillsatser som ställer till problem i våra organ och kroppar...Bättre då att prova en diet som består av bra och nyttigt protein som kött och fågel,goda grönsaker som inte innehåller för mycket stärkelse och riktigt naturligt fett som man blir mätt på utan kemikalier och tillsatser. Igår köpte vi tidningarna och låg och slö läste när vi bestämde oss för att prova detta! Dels för vi har så MÅNGA nöjda och pigga kunder som äter LCHF och för att jag måste se om det funkar för mig oxå! Samt även då få chans att prova alla härliga produkter som vi även har i vårt sortiment! Så nu blir det baka på mandelmjöl och stevia, steka med kokosfett osv! Njuta av härlig mörk bra choklad 85% nån gång ibland...Är nån sugen på att testa med mig under dessa 4 veckor, köp Expressens LCHF bilaga och kör vetja! Kommer lägga ut lite tips, recept och mina funderingar under denna tid så kanske jag kan inspirera någon! Håll nu tummarna för mig att jag lyckas och kanske ännu mer för min sambo... Han kommer inte få det lätt... Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar