Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



04 november, 2014

Idag på utbildning men butiken öppen!

Dax för utbildning igen, denna höst ger jag tid och kraft till att vidareutbilda mig inom många områden! Idag åker jag på utbildning med Holistic och får utbildning inom kost/hälsa och massor av inspiration! Som tur har jag underbara hjälpsamma stamkunder som erbjuder sig att hjälpa mig i butiken när jag är på utbildning! Så idag kommer Helena vara här i butiken och stå i kassan! Allt för att slippa stänga halva dagen och för att ni kunder ska kunna handla som vanligt! Tillbaka i butiken imorgon igen som vanligt! Ha en fin tisdag! Caroline 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar