Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



08 september, 2014

Mysigare behandlingsrum och renovering i butik!

Hej fina kunder, hoppas ni alla haft en skön helg! Jag håller sakta men säkert att göra om, fixa ändra och renovera lite men ha tålamod! Jobbar ju heltid alla dagar i veckan samt en del lördagar så inte mycket tid över.. Vill heller inte stänga butik för att renovera.. Min man har i helgen tapetserat fondvägg i massagerumnet och det blev så mysigt! Dessutom satt upp mysiga lila varma gardiner som även kommer sättas upp med härliga Maria Montazami tofsar när jag inte har kund i behandling. På så sätt får man som förbipasserande på gatan utanför se in i lilla behandlingsrummet och upptäcka att jag erbjuder sköna välgörande behandlingar i  lilla butiken oxå! Vilket många glömmer bort eller inte ens känner till. Vi försöker även göra om i butiken och planerar på bästa sätt för att det ska bli bättre, mer organiserat och enklare för er kunder att hitta! Vi gör oxå en speciell plats för make-Up så allt är samlat på samma ställe! Hoppas ni har överseende med detta och att ni oxå ser fram mot lite nytt och fräscht i min lilla butik&salong! Varmt välkomna! Måndagar endast bokade behandlingar, tisd-fred 10-17 är butiken öppen för att handla! Tisd-fred kan man även boka vaxning, färga Frans/bryn eller brynplock! Hoppas vi ses! Caroline 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar