Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



10 november, 2015

Välkommen önskar vår nya massör!

Hej på er!

Caroline Forsberg heter jag och är ny i ”hälsa på – teamet”.
Jag är utbildad Hälsopedagog och erbjuder Svensk klassisk massage onsdagar 10-18  och torsdagar 10-14 i salongen samt kommer även synas en del i butiken.

Jag skulle beskriva mig själv som en färgstark 26-åring med båda fötterna på jorden. Mitt liv kretsar kring sundhet och omhändertagande av mig själv och andra. Mina intressen är träning, mat, trädgård, personlig utveckling, meditation, relationer, kultur, ekologisk och hållbar livsstil. 
Som person är jag lugn, ödmjuk, lyhörd, skojfrisk, ambitös och pålitlig.
Den 
egenskap jag gillar bäst hos mig själv är att jag har ett öppet sinne. Jag tror på ständig utveckling för att bygga upp och bibehålla hälsan. Därför håller jag mitt sinne öppet och testar gärna på nya saker.



Hoppas vi ses!

Mvh Caroline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar