Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



24 oktober, 2014

Tävling! Tävling!

Fredag och nu tänkte jag det var dax för tävling igen! Vad sägs om att vinna en härlig och god hälsopåse från denna månad med inspiration och recept! Passar hela familjen med smått och gott i! Nu tänkte jag att man inte själv ska vinna den utan man ska nominera någon som man vill ska få den! Tex någon som behöver lite uppmuntran, någon som fyller år, har namnsdag eller firar bröllopsdag? Någon som man tycker är värd en fin ekologisk påse med gott i helt enkelt! Hur gör man då? Man skriver kommentar här på bloggen om vem man vill nominera och varför! Sedan drar jag lott imorgon bitti så vinnaren kan hämta ut den imorgon lördag 10-14 eller nästa vecka! Man kan även nominera på Facebook under detta inlägg! Lycka till och dela/sprid gärna denna tävling! Caroline 

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja nominera min gravida storasyster Anna Andersson som förtjänar lite extra gott och ekologiskt nu till helgen. Själv bor jag inte i Sverige och kan skämma bort syrran själv, så att överraska henne på det här viset vore jätteskoj.
    Kram Sophie

    SvaraRadera