Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



13 juni, 2014

Fredags tävling med lyxig eko-påse!

Fredag du är välkommen! Idag tänkte jag bjuda alla på en tävling och chans att vinna senaste hälso påsen i maj! Den blev mycket uppskattad och populär med många godsaker i till hela familjen! I maj månads hälsopåse var dessa godingar med: eko tortilla chips med chili, ekologisk kokosfett med smak i fin glasburk, ekologisk grillkrydda till grill eller matlagning/såser mm, en läskande och god eko-juice med guava och tranbär! Samt 2 påsar grönt te med smak av jordgubb! Medföljer gör oxå ett inspirerande brev med info om alla produkter samt recept! Vill du vinna påsen? Skriv varför du vill vinna/testa denna hälsopåse nedan här på bloggen, eller varför inte nominera någon du vill ska vinna den? Skriv då namn på personen och  nominera någon! Ni kan oxå tävla på Facebook ni som har det! Annars kommentera nedan på blogg! Tävlingen slutar måndag 12.00! Lycka till!  Caroline.   Trevlig helg önskar jag alla mina fina kunder och vänner! 

2 kommentarer:

  1. Jag vill nominera min mamma som fyller 75 år på måndag. Hon behöver lite mer ekomat i sitt liv :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycket att min dotter Elina förtjänar detta då hon kämpar så hårt med både körkort, jobb, träning o äta nyttigt. ☺
    Marja Palmqvist

    SvaraRadera