Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



09 april, 2014

FredagsMYS tävling!

Nu tycker vi det är DAX att livas upp i detta tråkiga gråa väder med en härlig tävling inför fredagsmyset och helgen! Vad passar bättre än att få en lyxig fredagsmyspåse med gott och blandat i som hela familjen kan njuta av? Dessutom helt ekologiskt och miljövänligt!
Detta smaskiga innehöll finns i denna påse:
Krispiga eko-chips lättsaltade
Snackspåse från Rene Voltaire med nötter och chokladdoppade bär.
Godispåse med Vitaminfruktisar
Lyxig mjölkchoklad från Vivani
Frukt&Nötbar med mango, kokos och macadamianöt.
Prova-på påse med 5 olika goda ekologiska teer från Pukka/Yogi




Hur gör man för att vinna?
DELA och GILLA på Facebook och skriv en rad varför du vill vinna eller nominera någon du gillar som du tycker ska få denna Fredagsmyspåse! På fredag kl 15.00 utser vi en vinnare som får hämta påsen innan kl 17.00!

LYCKA TILL!

Caroline & Lisa

4 kommentarer:

  1. Vill ha påsen för att visa min nu 18 årige son ett nyttigt fredagsmys!

    SvaraRadera
  2. Vill ha påsen för att inspirera min son om ett alternativt fredagsmys!

    SvaraRadera
  3. Om jag vinner skulle jag ge den till en i min närhet som denna vecka har gett upp Colan o som nu ska ha sitt första fredagsmys utan ( men med huvudvärk)... Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Om jag vinner så vill jag ge påsen till min dotter som försöker dra ner på godisätandet. Det vore kul att kunna visa henne ett nyttigare alternativ.

    SvaraRadera