Låt dig inspireras av en eko- och livsstilsblogg med råd och tips om ett hälsosammare liv. I den här bloggen kommer ni kunna ta del av vårt eko sortiment, nya produkter, föreläsningar och andra intressanta event. Välkommen att följa hälsa på! Caroline



27 april, 2015

5 ÅRS-JUBILEUMS firas med riktigt bra erbjudanden! Välkomna!

Hej alla mina fina härliga kunder,
Våren 2015 är  nu här och då firar "hälsa på" och jag hela 5 år! Tiden går verkligen fort när man har roligt!
5 tuffa, intensiva, händelserika och givande år med många skratt och så  trevliga fina kunder jag fått!
Allt jobb man lägger ner i företaget många långa arbetsdagar samt helger/kvällar och ibland nätter är VÄRT när man brinner för sitt intresse och det blir mera som en livsstil!
När jag dessutom får uppskattning i form av fina vykort, blommor, presenter, brev, mail mm av alla er kunder så är detta det bästa beviset på att det arbete jag lägger ner är VÄRT varenda minut!
För att inte tala om alla ni kunder som kommer in i butiken och berättar och tackar för mina "hälsoråd" jag givit er och hur de hjälpt er i ert liv, att en del kunnat slutat tex med medicin, fått bättre hälsa och mår så bra med några råd/tips som jag ständigt delar med mig av! Feedback är ju det bästa av allt man kan få, så fortsätt komma in och berätta!
Funderar faktiskt på att skriva ner eller kanske skriva här på Bloggen om olika kunder jag hjälpt såklart anonymt!

Denna vecka firas 5-års jubileumet såklart i butiken tisdag-onsdag-torsdag med UNIKA SPECIAL EBJUDANDEN varje dag, dessa kommer ut på bloggen varje dag innan butiken öppnar på morgonen! Så håll utkik varje dag!
Erbjudanden är endast den dagen och det är först till kvarn som gäller!
Kom och fira med mig och välkomna in denna vecka!

Öppettider:
Tisdag 10-18
Onsdag 10-17
Torsdag  OBS! Valborgsmässoafton: 10-16





Hoppas vi ses!
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar